راهکار بچه مسجدی ها برای حمایت از اقشار کم درآمد 

راهکار بچه مسجدی ها برای حمایت از اقشار کم درآمد 

تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
سهیلا بهادری گفت: در نظر داریم در آستانه سال نو با همکاری و مشارکت بچه های مسجدی کانون ام ابیها و موسسه نسیم مهربانی برای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه بازارچه عرضه پوشاک راه اندازی کنیم.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که در آستانه سال نو قرار داریم، گفت: در نظر داریم با همکاری و مشارکت بچه های مسجدی کانون ام ابیها و موسسه نسیم مهربانی برای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه بازارچه عرضه پوشاک راه اندازی کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: بر همین اساس اجناس موجود در این بازارچه با یک سوم قیمت بازار به مشتریان کم درآمد عرضه می شود.


وی بیان کرد: درآمد حاصل از فروش این اجناس صرف اشتغالزایی برای افراد نیازمند می شود تا از این طریق به بهبود معیشت خانواده های بی بضاعت کمک کنیم.


بهادری ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده، اجرای طرح کمک مومنانه است که به همین منظور با جلب کمک های خیرین و مردم قرار است بسته های معیشتی تهیه کرده و با حفظ کرامت انسانی نیازمندان درب منازل آنها تحویل شود.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ابراز کرد: در کنار بسته های معیشتی قرار است برای شیرینی کام نیازمندان در شب عید، ۱۱۰ بسته شیرینی خریداری کرده و در بین آنها توزیع کنیم.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز قصد داریم با کمک موسسه خیریه نسیم مهربانی اجاره بهای چند خانواده نیازمند که کسب و کار آنها بر اثر کرونا دچار مشکل شده است را پرداخت کنیم.


بهادری یادآور شد: طرح اطعام نیازمندان یکی دیگر از برنامه هایی است که هر جمعه تحت عنوان جمعه های مهربانی اجرا می شود و در همین راستا هر جمعه ۱۰۰ پرس غذا تهیه کرده و درب منازل نیازمندان تحویل می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اضافه کرد: هم زمان با وفات حضرت زینب (س) ۴۰ بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی هر یک به ارزش ۳۵۰ هزار تومان در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در آستانه سال نو غباروبی چند مسجد در سطح شهر و روستاهای عنبرآباد است.


بهادری در خاتمه تاکید کرد: اقدامات و برنامه های جهادی بچه های مسجدی کانون فرهنگی هنری ام ابیها تداوم دارد و مختص زمان خاصی نیست.

پایان پیام/ 586